Sanna Öhrling

FREEDAAAAG

Publicerad 2012-03-23 07:43:48 i Allmänt,

Hej då arbetsveckan, hej helgen och utväxten. Måste snart boka tid hos min frisör igen, mama mia vilken utväxt och vad snabbt den kommer tillbaka. Ikväll blir det god mat och fredagsmys så det skriker om det. Imorgon kommer Johans familj på middag och på söndag ska vi hem till min moster för lite fika. Känns som en väldigt välkommen och trevlig helg. Idag slutade jag redan klockan 13, väldigt passande då det är grymt fint väder så nu ska jag dra på mig träningsskorna och ta mig ut på en lång promenad med Sir-Craps-Alot.

Nu är ju våren verkligen här, så jäkla underbart! surfade runt och hittade lite fina outfits på Nelly 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela