Sanna Öhrling

Fullfart!

Publicerad 2012-03-05 21:22:06 i Allmänt,

I lördags vart det som sagt långpromenad på landet med Sir-craps-alot. Det är skönt att kunna ha honom lös och han kan springa av sig lite. Efter promenaden vart det lite slapptime hemma innan vi började med maten. Sen vart det Bio, en gång i phuket. Den var faktiskt rätt bra, bättre än vad jag trodde. På söndagen vart det en trip till IKEA, vi hade fortfarande inte fixat lampor till sovrummet men nu hittade vi äntligen en modell som passa. På eftermiddagen vart det lite städ, tvätt och plock (för min del) och sen åkte jag och simma medan Johan tränade. Min kropp är rätt mör efter den här träningshelgen, min kropp behövde vila idag men imorgon blir det simning med bästa Jossan och kanske på onsdag också om vi får till det.

Våra nya lampor

På torsdag ska jag på en ansiktsbehandling, det ska bli riktigt spännande. Tydligen är det en ny behandling Medi spa facial, 90 minuter. Vilket fräscht nylle jag kommer få, jisses. Nu ska Johan åka iväg några dagar för konferens i Stockholms skärgård, han har det tufft den där killen ;) så nu är det Jag och Sir-craps-alot som gäller.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela