Sanna Öhrling

Grattis till mig!

Publicerad 2012-03-26 16:22:09 i Allmänt,

Wiie idag är det min dag, grattis till mig! Min dag har varit det struligste jobbdagen någonsin men nu är jag äntligen hemma från jobbet och sitter just nu i soffan och är helt slut. Johan är borta på konferens i Stockholm och jag är själv med sir-craps-alot, det var väl därför det vart extra struligt idag på jobbet. Han fick vara med de sista timmarna på jobbet men det gick bra, han låg bara och sov under mitt skrivbord.

Den här helgen försvann ju rätt fort. Igår åkte vi till Änsgö och promenerade med Timon. Vi åkte även hem till min härliga moster och kusin för gofika. Till kvällen vart det god mat och gos framför TV:n. En perfekt söndag.



Ett jättestort tack för alla fina gratulationer idag och tack snälla för fina blommor <3



Nu hoppas jag att min syster kommer över snart så vi kan snacka lite skit, dagen till ära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela