Sanna Öhrling

Sir-burps-alot?

Publicerad 2012-03-03 12:47:37 i Allmänt,

Denna vecka har jag både vilat från mitt galna bloggliv och från min träning. Det har jag nog behövt för det var så mycket lättare att ta sig upp på gymmet idag. Det har inte hänt så mycket spännande denna vecka då jag bara jobbat långa dagar. Men nu är det helg och det firade vi med obligatorisk fredagsmys. Idag startade vi båda dagen med träning och nu ska vi slappa lite innan vi ska bege oss ut på en långpromenad med Sir-craps-alot. På tal om Sir-craps-alot så tror jag att vi måste börja kalla honom sir-burps-alot istället. Jösses vilken rap han gjorde för någon dag sen. Har aldrig hört något liknande från en hund förut?!

Jag börjar fundera på om han verkligen är en hund?! Who are you??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela