Sanna Öhrling

Sometimes it just pops

Publicerad 2012-03-15 18:03:37 i Inredning,

Wiie i morgon är det äntligen fredag och den fullspäckade helgen är snart här. Johan ska iväg till Stockholm imorgon för att fira Carlsson som fyllde år igår, Grattis! Jag jobbar till kl 18 sen blir det bara hem för att ha en skön fredag med hundmys. På lördagen blir det städning, en vända på stan och sen lite party med brudarna. På söndag får äntligen jag och Johan träffas och då kommer även min härliga familj över på lite fika. Vi ska fira att jag och Johan snart fyller år. Nästa vecka händer det också lite roliga saker. Jag fick ett erbjudande som jag ska titta lite närmare på i Stockholm. Kanske är det något som kan ge lite inspiration till vad jag skulle vilja syssla med i framtiden. Om inte så är det kul att få ett break i vardagen för att göra något man inte brukar, träffa nya människor. Hoppas det går att lösa på jobbet, annars får jag försöka hitta en annan dag som kan passa. Det är riktigt kul när det händer något mer färgstarkt i den annars lite gråa vardagen.

Här kommer något helt annat, lite inredningsinspiration





Det var min kära kollega Vicky som berättade om denna blogg. Där kan du hitta alla dessa fina möbler och mycket mer till försäljning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela