Sanna Öhrling

Stockholm och dagens

Publicerad 2012-03-22 19:54:23 i Allmänt,

Det var en super härlig eftermiddag i Stockholm i solskenet. Det var ett bra möte och det var super trevliga personer som jag träffade. Efter mötet och besöket på skolan så traskade jag längst vattnet in till stan. Innan jag skulle ta tåget hem så hann jag med några butiker men jag hittade faktiskt ingenting. Det var skönt att sätta sig på tåget hem till Västerås igen, hade rätt ont i fötterna och det var en lång dag.







Några bilder ifrån gårdagen i Stockholm

Bjuder på en dagens också



Skor från Scorett, byxor från Gina, T-shirt, kavaj och skinnjacka från HM. Billig, bra och enkel outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela