Sanna Öhrling

Spatreatment

Publicerad 2012-03-13 19:45:26 i Allmänt,

Nu har jag äntligen varit på min ansiktsbehandling. Jag var helt slut efteråt och ingen hade velat sett hur jag såg ut, haha. Jag var knallröd i ansiktet efter portömmningen, jag var helt glansig efter massageoljan och jag var lite halvt borta efter den super härliga massagen, håret stod åt alla håll och kanter plus att håret var jätte fettigt efter oljan. Men gud va underbart det var, förutom portömmingen som gjode jävligt ont. Jag ska nog försöka få till lite fler behandlingar under våren. Jag och mina fina tjejer ska faktiskt ta en eftermiddag och gå på spa tillsammans, grymt mysigt. Vi alla fyller år nu på våren så det blir vår present till varandra, en jävligt bra present. Men först ska vi träffas på lördag för härliga drinkar, skit snack, mycket skratt och kanske lite dans, vem vet vad som händer men jag vet att det garanterat blir en grym kväll.

Köpte ett par nya örhängen i veckan som kommer användas på lördag.



Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2012-03-14 11:49:42

Kommer bli riktigt kul på lördag :) o myspys med spa! Jag längtar! Puss

Postat av: sanna

Publicerad 2012-03-15 15:07:12

åh ja med :D, can´t wait!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela