Sanna Öhrling

Min helg

Publicerad 2012-03-19 22:07:46 i Allmänt,

Jäklar va roligt vi hade i lördags. Det var fruktansvärt länge sen jag hade så där kul ute. Eftersom jag jobbat flera år på en nattklubb så är blir man rätt trött på krogen, det blev iallafall jag. Men med detta underbara sällskap så vart det en total fullträff. Tack ladies! På söndagen vart det mys, städning, tvättning och en vända på stan innan familjen kom på fika. Jag fick så fina saker av familjen, Tack snälla!! Till kvällen blev det pizza och mys framför tv:n. Önskar verkligen att helgerna var längre, det går ju så snabbt. När helgen kommer så är det så mycket man vill hinna med så det finns sällan tid för att bara slappa och vila upp sig, det får man helt enkelt göra sen.. någon annan gång. Imorgon bär det av till Stockholm och Gamla stan. Det ska bli riktigt roligt och jag hoppas det kan ge lite inspiration. Stort tack till mina kollegor som gör det möjligt för mig att åka. Har inga roliga bilder att bjuda på idag, sorry. Förhoppningsvis blir det lite roliga bilder ifrån Stockholm imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela