Sanna Öhrling

En vän på besök

Publicerad 2012-05-17 15:44:52 i Allmänt,

Eftersom jag har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera bloggen den senaste tiden så får det komma lite saker i efterhand. Västerås hade fin besök av min kära vän Sabina från gymnasiet för några veckor sedan. Jag, Sanna och Sabina satt mer eller mindre ihop under våra 3 år på gymnasiet. Nu bor Sabina numera i Prag och pluggar till läkare, är fruktansvärt imponerad! Saknar henne här hemma, vi träffas alldeles för lite. När vi väl träffas är det dock som om vi senast träffades igår. Hon har en sån härlig energi min Bosse (så kallar jag henne). Tänkte passa på och skicka lite positiv energi till henne nu som pluggar, pluggar, pluggar och pluggar. You are My (Boo) inspiration!

Ser nu att de enda bilderna jag har från vår träff är på min charmiga gudson, Levis, bjuder på det istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela