Sanna Öhrling

Härliga tisdag!

Publicerad 2012-05-22 21:07:49 i Allmänt,

Idag har jag hunnit med mycket. Jag jobbade 6.45-12.30, efter jobbet hälsade jag lite snabbt på moster på hennes jobb, köpte med en sallad och gjorde Jossan sällskap i solen i vasaparken, åkte hem och la mig på gräsmattan utanför huset och läste skvaller, in och lurade lite i soffan, städade och bäddade rent, laga mat och sen mötte jag upp Jossan för lite träning. Nu har jag kommit hem och laddar för att hoppa in in duschen. Vi har kört lite intervall träning, vi har kört PW och joggning varannan km i ca 8km. Helt underbart en sådan här fin kväll. Ännu bättre blir det när man får krypa ner i en nybäddad säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela