Sanna Öhrling

Jag är på väg..

Publicerad 2012-05-16 12:26:22 i Allmänt,

Jag ska erkänna att jag inte varit på gymmet på ett tag. Jag har istället varit ute på powerwalks med Timon. Jag har gått 6km/dag och vissa dagar har jag nästan gått milen. Så jag har ju inte legat på latsidan men nu är jag taggad för gymmet igen. Idag är jag laddad för CT och magövningar, nu jävlar kör vi. Längtar efter en ordentlig träningsvärk så man känner att man lever. Så nu vet ni vad jag ska göra idag!

Igår vart det god middag med älsklingen och bara massa mys i soffan. Det bjöds på kräftor med en massa goda tillbehör, ost och kex, jordgubbar, blåbär och lite annat gott. En riktig sommarmiddag som var relativt nyttig ändå. Imorgon är jag ledig vilket kommer resultera i ett besök på gymmet och sen har jag en jobbig fredag framför mig, 8-18, medan Johan kommer vara ledig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela