Sanna Öhrling

Måndag!

Publicerad 2012-05-21 19:59:01 i Allmänt,

Idag vart det rivstart på morgonen. Jag gick upp, käkade två ägg, drog ut Timon på en powerwalk i 2km och sen sprang jag 4km. Timon är så jäkla pigg och har grymt mycket energi, han ligger alltid 4-5 meter före mig oavsett hur sakta eller snabbt jag går/springer och han verkar inte ens trött när vi kommer hem, helt sjukt! Helt underbart att springa på våren!

På tal om något helt annat så har fler sagt att man inte kan kommentera vissa av mina inlägg. Det kan tydligen bli så om man skrivit inläggen från mobilen, vilket jag gör ofta. Det är ett så snabbt och enkelt sätt att lägga upp inlägg, än att starta upp en seg dator. Nu vet ni vad det beror på, jag ska försöka skriva mer från paddan för då verkar det fungera bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela