Sanna Öhrling

Mina favoriter

Publicerad 2012-05-15 08:45:45 i Allmänt,

Längtar verkligen till sommaren men snart är den ju här, forhoppningsvis. Det är bara 5 veckor kvar till Midsommar, helt galet. Tänkte bjuda på några av mina favoriter från H&M. Alla som känner mig bra vet att jag älskar att handla bikinis men hur kan man inte göra det? Badkläder från H&M är både snygga och prisvärda. De flesta ligger runt 99kr - 129kr. Då gör det ju inget om man köper fler? Oftast är man ju inte lika snygg i bikinin som de här tjejerna och framförallt inte lika brun som tjejen längst ner i mitten.. Det ger ju lite mer motivation, inte till att sola sig brun som en pepparkaka med malignt melanom utan till träning, såklart!






Bilder tagna från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela