Sanna Öhrling

Naglar

Publicerad 2012-05-14 11:37:10 i Allmänt,

Jag såg häromdagen att jag hade massvis med nagellack hemma men det är inte så ofta som jag målar naglarna. Inte för att det är jobbigt eller tar tid utan för det är så fult när färgen börjar nötas bort. Jag glömmer gång på gång att ta bort så då står man på jobbet med fula naglar som jag kan störa mig på en hel dag. Jag vet det är ett fruktansvärt i-landsproblem så det är ju löjligt. Men när man väl fixar sina naglar så är det ju roligt och de blir ju så fina. Jag kör just nu mintgrönt på mina tår (tänker inte visa någon bild på mina potatistår) och fransk manikyr på händerna. Inte alls svårt att göra själv men man får vara försiktig och ha tålamod.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela