Sanna Öhrling

Paket!!

Publicerad 2012-05-18 16:12:10 i Allmänt,

Idag kom UPS med ett paket hem till oss. Jag var såklart inte hemma men stackars Johan som var hemma blev helt förvånad när de plingar på. UPS-killen gav bara Johan ett paket och ville ha pengar för det, endast kontant och jämna pengar(?). Stackars Johan hade inte ens aning om vad det var för paket. Klumpig som jag är hade jag såklart glömt bort att säga något. Jag trodde att jag skulle få hämta ut paketet på ICA så jag hade liksom sorterat bort det i hjärnkontoret. Men men nu är paketet här och jag kunde inte vara mer nöjd. Vad som är i paketet får ni se senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela