Sanna Öhrling

Sjukling

Publicerad 2012-05-02 21:21:03 i Allmänt,

Usch för att vara hemma och vara sjuk i det här fina vädret. Har haft feber de senaste två dagarna men har jobbat ändå vilket inte är så bra. Så nu ligger jag helt utslagen på soffan och har legat här nästan hela dagen. Soffan får vara min kompis imorgon också men på fredag och lördag blir det jobb igen. På fredag kväll ska vi även till min moster Helene som fyller år, alltid lika roligt att träffa familjen och käka lite god mat. På lördag ska vi hem till min bästa vän Sanna som fyller 25 snart. Jag kommer med andra ord ha fullt upp hela helgen.

När man är sjuk har man inte den bästa aptiten så min dag har bestått av frukt, bär, grönsaker och kesella. En stor favorit just nu.







Det här är min mat i bilder frukost, mellanmål och middag. Lunchen bestod av ett ägg mer eller mindre, inget spännande med andra ord, haha. Färska jordgubbar och blåbär är grymt gott speciellt till vaniljkesella. Det är perfekt till efterrätt istället för klassikern jordgubbar och vispgrädde/glass. Men till ett lite nyttigare mellanmål ska man nog satsa på lätt naturell kesella. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela