Sanna Öhrling

Dalarna

Publicerad 2012-09-02 17:25:46 i Allmänt,

Nu är jag hemma från min lilla getaway med Jossan. Åh va mysigt vi haft på landet. Solen titta fram direkt när vi kom till stugan så vi satt oss på bryggan med ett glas vin och snacka lite skit. Vattnet var helt spegelblankt och det var så tyst. Stadsstressen rann av väldigt fort. Vi satt nog på bryggan i säkert två timmar och bara njöt. När solen gått ner gick vi in och käka mat. Efter maten satt vi länge i soffan och pratade om allt möjligt. Vi båda var nog rätt trötta så vi gick upp på loftet och kröp ner i sängen framför Madagaskar. Vi hann titta i 15 min innan vi båda somna. Imorse vart det god frukost följt av en skön promenad och sen vart det en film på loftet, Dear John. Vi hade ingen mottagning på mobilerna under hela vår vistelse och det var faktiskt riktigt
Skönt. Nu är jag hemma och laddar för en ny vecka.

Hoppas ni har haft en bra helg!



Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2012-09-02 18:11:30

Tack för en mysig helg hjärtat! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela