Sanna Öhrling

Normalt?

Publicerad 2012-09-10 21:22:46 i Allmänt,

Till ytterligare ett i-landsproblem; När man duschar på kvällen så kan iallafall inte jag lägga mig med blött hår då jag ser ut som en trött crazy lady dagen efter. Jag får en ordentlig kuddfrisyr helt enkelt. Därför brukar jag föna och om jag orkar även locka håret, min frisyr håller 9/10 ggr till dagen efter. På det viset vaknar jag halvfärdig, behöver bara sätta på ansiktet och hoppa i skorna mer eller mindre. Det är grymt skönt att slippa fixa håret på morgonkvisten när man är lite seg i starten. Frågan är om det bara jag som håller på med sånt här tok på kvällen? Troligen är det väl det så...

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-09-17 20:31:04

Vad använder du för locktång?:) skit snyggt!

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-09-17 22:15:52

Tack! Jag använder en vågtång, köpt på Ica maxi för typ 199kr :) den är grym, det blir alltid bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela