Sanna Öhrling

Personaldag

Publicerad 2012-09-06 17:56:43 i Allmänt,

Nu har vi kommit hem från vår personaldag i Örebro eller Ånnaboda var det ju egentligen. Vi körde föreläsning på förmiddagen och tävlingar på eftermiddagen. Vi hade riktigt roligt och jag har testat saker som jag aldrig gjort förut och saker som jag inte gjort sen jag var 10 år. Synd att jag inte tog några bilder på tävlingarna, fick dock en bild på matsalen. Det påminde verkligen om fjällen och en värmestuga fylld med uppstoppade djur och en öppenspis, haha vilken bra beskrivning. Mitt lag vann tyvärr inte (även fast jag anser att vi var bäst) men mitt lag vann över Jossans så lite nöjd är jag ändå. Föreläsningen handlade om sömn och drömmar. Det var intressant och jag tar med mig vikten av en god nattsömn. Vi fick också reda på att kvinnor behöver mer sömn än män, ca 15 minuter?! Är vi kvinnor så pass avancerade? Eller behöver vi 15 minuter extra skönhetssömn?

Både jag och Jossan var nog lite trötta mot slutet då vi flamsa som tokar på cykeln hem. Nu ska jag landa i soffan, käka tacos och mysa med min bästa framför en film. Sen ska jag ladda för en god nattsömn, ca 15 minuter innan Johan ;)

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2012-09-06 21:59:28

Nu ska jag sova! Innan 22:) så jag e pigg o fräsch till morgondagen- För just imorn är jag stark;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela