Sanna Öhrling

Rensning AB

Publicerad 2012-09-10 16:53:43 i Allmänt,

Denna helgen har vi rensat, rensat och åter rensat. Dels för att få ihop lite grejer till loppisen och för att det verkligen, VERKLIGEN, behövdes. Vi gick igenom hela förrådet och totalt försvann 16 kartonger av ca 25st. Några gick till försäljning, lite saker gavs bort och resten ska slängas. Har verkligen velat göra det länge men aldrig haft motivationen. Sanna gav mig det i lördags då jag skulle hjälpa henne att hämta kartonger från deras förråd. Innan förvarnade hon mig att de hade mycket saker och stökigt, STÖKIGT?! Det fanns fyra kartonger, en säng, ett bord, några däck och ingenting mer. Hur skulle hon reagera om hon såg vårt förråd där man inte ens kommer in? Det är helt sjukt att man kan samla på sig så mycket saker. Många saker har jag inte ens använt eller tittat på flera år och vissa saker har jag glömt att jag ens äger. Snacka om ett i-lands problem att ha så mycket saker att man inte ens kan komma ihåg dem. Det är ju pinsamt att man lyckas samla på sig så här mycket saker när man bara flyttade hemifrån för 5 år sedan. Skönt att vi ska flytta så man tar tag i sånt här. Om ni inte ska flytta och vill ha motivation kan ni besöka Sannas förråd och inom kort även mitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela