Sanna Öhrling

Sannaböcker...

Publicerad 2012-09-19 17:03:38 i Allmänt,

Jag köper som sagt sällan böcker men av en slump såg jag tre riktiga "Sannaböcker" på bokrean.

Jag köpte Vintage- en bra bok för alla mode intresserade. Här kan du läsa om modets historia från 1900-talets början och alla stora designers uppkomst såsom Christian Dior, Vivienne Westwood, Yves Saint Laurent, Coco Chanel, Givenchy m.fl. Du kan även läsa om vad vintage är och vad du ska tänka på om du vill köpa vintage kläder.

Emmas Skönhet- Här kan du läsa om Emmas liv som modell och framför allt ta del av hennes tips och råd för att ta hand om din kropp som hon lärt sig längst vägen såsom vilka typer av krämer som man ska satsa på, vad man ska tänka på för att förebygga rynkor, tips och trix på hur man sminkar sig, vad man ska tänka på för att få fint hår osv

Den sista boken, Skönhetsbibeln har jag inte hunnit läst än men där kan man också ta del av tips och trix om allt från topp-tå. Vilka produkter på marknaden som är bra på riktigt, hur man kan lägga ögonskugga för att olika effekter m.m.

Om jag hittar nå bra tips eller trix så kommer det såklart komma med på bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela