Sanna Öhrling

Julklappar

Publicerad 2013-01-05 10:28:00 i Allmänt,

Jag fick så många fina julklappar i år, jag kan knappast varit så snäll. Jag och Johan kom överrens om att vi inte skulle köpa några julklappar till varandra utan istället lägga våra pengar på nya tapeter till vardagsrummet och arbetsrummet, vuxen poäng eller vad? Men Johan gav mig en julklapp ändå, känner mig riktigt bortskämd och lite dum som inte hade en julklapp till honom (hoppsan Kerstin). Jag fick två super fina ljuslyktor som jag för ett par månader sen pekade på och sa " Om du någon gång skulle vilja köpa något till mig så ska du köpa dom här ljuslyktorna". Väldigt kul att han kom ihåg min lilla "order". Jag har under det senaste året kommit fram till att jag är väldigt bestämd av mig, jag har väldigt lätt för att styra och ställa för att få det som jag vill... stackars Johan!  Trodde inte det om mig själv men det är onekligen så. Låter kanske som ett nyårslöfte? kommer bli tufft. 
 
Mina fina favorit lyktor som jag fått av Johan kommer från Iittala.
 
Av min syster fick jag fina skålar, också från Iittala och samma serie som ljuslyktorna. 
 
Fick även en burk (älskar burkar och har från och med nu fått köp stopp av Johan) som
man ska ha tvättmedel i (såklart!).
 
Fick ett nytt Ipad fodral från mina svärföräldrar, de tyckte mitt förra var för trött och sladdrigt.
Nu i efterhand förstår jag vad dom menar. 
 
 
Jag gillar att baka och jag älskar New York och Magnolia Bakery, bättre julklapp kan man väl inte få? Alla som någon gång åker till New York bör testa Magnolia Bakery, mama mia va mumsigt! 
 
Ett av recepten som jag hunnit testat, mumsigt värre. 
 
Julklappen till mig själv, Yankee Candle, den luktar fanastiskt gott!
 
Jag fick andra väldigt fina saker som jag inte har någon bild på. Vi fick en Mocca master,  super fina sängkläder, vinglas från Iittala (märks det att jag gillar Iittala?), en sladdlös damsugare (perfekt för oss som hundägare och bor i trevåningshus), presentkort från Cervera och Ikea, godis, ljus och en massa smått och gott. Jag måste verkligen varit snäll i år. 
 
 
 
 
 
 




 
 
 
 
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela