Sanna Öhrling

klagomål

Publicerad 2013-01-03 18:36:00 i Allmänt,

 
Har fått lite små klagomål på att mina uppdateringar kommer lite väl sällan. Jag förstår inte vad det kommer ifrån? Räcker det inte med en uppdatering i månaden eller kvartalet? Jag kan säga att jag halvvägs är där, jag fotar saker jag kan blogga om och jag skapar fina inlägg i huvudet som är väldigt smarta och roliga. Det är synd att ni inte får ta del av det men ni ska veta att i mitt huvud är det här en grym blogg med flera uppdateringar varje dag. 
 
Nog om det, Jag och Johan (läs Per) har tapetserat om vår fondvägg i vardagsrummet så tänkte visa lite före- och efterbilder. Jag tyckte verkligen inte om hur det såg ut innan och envis som jag är så fick jag min vilja igenom. Tänkte passa på att lägga upp lite fler bilder på radhuset när jag ändå för första gången på minst ett halvår startat datorn. Det bjuds på fler bilder från köket, vardagsrummet och sovrummet. Denna gång med en ordentlig kamera. Kanske ska använda vår trötta dator oftare?
 
Före:
 
 
Efter:
 
 
 
Vårt egna lilla vinställ som jag tror jag lagt upp bild på förut här på bloggen?! Har målat om två tidigare bruna bokhyllor som vi satt in vinställ i (som vi filat och slipat som galningar för att de ska passa) och sen satt vi två ljusslingor på baksidan.
 
vårt kök
 
 
 
 Vårt sovrum
 
 
Några av bilderna är som sagt lika som de jag lagt ut innan men de här blev i bättre kvalitet och det kan väl kanske vara roligare att titta på, eller vad vet jag. 

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2013-01-05 00:06:31

Vart super fint med den där tapeten :)

Svar: Tack snälla du, så skönt att bli av med den andra! :)
Sanna Oh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela