Sanna Öhrling

Min beskyddare?

Publicerad 2013-01-10 20:21:56 i Timon,

På nätterna sover Timon till större delen av natten själv i sin säng. När jag sover själv hemma så sover han tätt, tätt, tätt intill mig, helst under täcket. I natt sov han längst min rygg under täcket heela natten. Vet inte varför han alltid gör så men det måste antingen vara att han ska beskydda mig när vår alfahane inte är hemma eller för att han är rädd och söker skydd hos mig?! Vem vet men det är mysigt men fruktansvärt varmt och obekvämt. Eftersom han hela tiden trycker sig mot mig så flyttar han hela tiden efter mig vart efter jag rör mig. Det slutar med att jag vaknar av att halva kroppen hänger över kanten. Då får jag lyfta bort honom och snabbt lägga mig till rätta innan han ska gosa in sig. Så har jag det på nätterna när Johan är borta.


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-01-10 22:53:21

Åh godhund! Saknar ha han sovande hos oss :)

Svar: Va bra att du stavade fel, nu ser det ut som att jag har fått två kommentarer ;) haha! Ja han är för go, Vi kommer behöva hjälp någon dag här framöver så det kanske inte är så långt borta! ;) Ses imorgon!
Sanna Oh

Postat av: Malin

Publicerad 2013-01-10 22:53:58

Ska stå goshund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela