Sanna Öhrling

Grattis!!

Publicerad 2013-03-26 18:13:02 i Allmänt,

Idag fyller jag åååår och vilken härlig dag jag har haft och den är faktiskt inte slut än. Först vaknade jag av en puss från min snygga man och sen när jag kommer till jobbet står en fin present på skrivbordet från mina bästa vänner. Under dagen har jag fått många samtal, sms och hälsningar från både höger och vänster (för att inte glömma fejjan).

Tack alla, ni har verkligen gjort
min dag perfekt!!

Nu är jag redo för middag på min favorit restaurang Limone med mina tjejer Sanna och Jossan!!

Sen ska jag hem och göra det bästa jag vet; mysa med min snygging!! Grattis till mig och Grattis till min snygging som fyllde 30 år igår <3

Kommentarer

Postat av: Jossan Björkdahl

Publicerad 2013-04-01 11:33:14

Fina du <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela