Sanna Öhrling

Uttråkad?

Publicerad 2013-03-12 17:13:57 i Allmänt,

Ja jag har nog lite små tråkigt just nu. Jag har slutat tidigt och tog en efterlängtad tupplur på soffan. När jag vakna till tog jag upp paddan och surfa runt på olika bloggar. Jag snubblar bl.a. in på Kim Kardashians och Katrin Zytomierskas blogg. Båda provar sina nya skor och lägger upp en bild. Men vad är det jag ser, samma bild?

Nu inser ni hur uttråkad jag måste vara för att ens se det, bry mig och göra ett inlägg om det..

Vad kan jag säga, jag behöver vår, värme och mer sol.




Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2013-03-12 21:07:54

Men va!! Uppmärksam du är ;) riktigt kasst Katrin!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela