Sanna Öhrling

5 år!!

Publicerad 2013-05-16 09:13:00 i

Igår vart det en hektisk men bra dag! Åkte till Stockholm med kollega för att besöka och ha möte med Pay-ex. Mötet varade nästintill hela dagen och vi tog en snabb shopping innan tåget gick hem till Västerås. För mig vart det en blå skjorta, den är riktigt skön och snygg. Bild kommer sen! När jag kom hem åkte jag och handla för att överraska Johan med god mat i solen på vår fina balkong. Vi firade nämligen 5 år tillsammans. Helt sjukt vad tiden går fort. Vi har hunnit skaffat hund, flyttat ihop och därefter flyttat 3 gånger, rest, förlovat oss och köpt hus. Tack för 5 fantastiska år baby! Älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela