Sanna Öhrling

Shopping!

Publicerad 2013-05-10 17:58:12 i

Det är svårt att vara i New York utan att handla så självklart fick ett gäng godingar följa med hem. Både jag och Johan handlade mycket så det var lite svettigt om vi skulle få övervikt hem, vi klarade oss bra som tur va! Jag har köpt lite träningskläder; vindjacka, byxor, sport-BH och skor. Självklart vart det lite smått från Sephora och Victoria secret; nagelset, ansiktsrengörning, hudlotion och sminkväska. Inför matchen vart det en Yankees tröja och keps, man måste ju vara kittad. Från favoriten Anthropologie vart det fina doftljus. Utav Johan fick jag en läckerbit från Michael Kors, den kommer användas flitigt kan jag lova! Sen var det lite godis från M&M world och presenter till familjen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Oh

Bor i Västerås med min fästman Johan, vår dotter Emilia och vår hund Timon.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela